سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق کده
وبلاگم جاییکه همه میتونن باشن و استفاده کنن
درباره وبلاگ


پسری اهل دوستی البته نه با هرکس با کسیکه یجورایی خوب باشه و کلا تکپر حال میکنم در فعل حاضر تنها هستم یعنی تنها شدم خیانت شد بهم

لوگو
پسری اهل دوستی البته نه با هرکس با کسیکه یجورایی خوب باشه و کلا تکپر حال میکنم در فعل حاضر تنها هستم یعنی تنها شدم خیانت شد بهم



آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 26768




دریافت همین آهنگ
فال امروز


تعبیر خواب آنلاین



آرشیو وبلاگ
تیر 91


 
سه شنبه 91 مرداد 31 :: 11:18 عصر :: نویسنده : امیر

نگاهت شرابی ست ازجنس آسمان...


ناب ناب...


نگاهش که میکنم خرابم میکند...


مستم میکند...


بی اختیارم میکند...


دستانت ابریشم است...


لطیف...


گویا بر ابر دست میکشم...


موهایت مخمل...


آشفتگی اش آتشم میزند...


من در یک گرداب شیرین گرفتارم...


هرچه بیشتر گرفتار میشوم بیشتر لذت میبرم...


گرداب عشق تو


کشنده ای ست بس لذت بخش...:)





موضوع مطلب : عشق, عاشقی, love